Oproep gemist van +31 30 206 10 91. Wie belt mij

Oproep gemist van +31 30 206 10 91. Wie belt mij?

Als een bedrijf je belt, verwacht je misschien dat je de naam van de beller in je scherm ziet staan. Dat is alleen niet altijd zo, want als je voor het eerst door telefoonnummer +31 30 206 10 91 wordt gebeld, zie je alleen de nummerweergave. Wie belt je en kun je dit telefoontje gerust beantwoorden?

Telefoonnummer +31 30 206 10 91 is van Ziggo B.V.

Oproepen die afkomstig zijn van dit telefoonnummer kun je zonder probleem opnemen. Het nummer +31 30 206 10 91 is namelijk verbonden met Ziggo B.V. Het hoofdkantoor hiervan is gevestigd in Utrecht. Daarnaast heeft Ziggo B.V. verschillende winkels die over heel Nederlands verspreid zijn. Het telefoonnummer waarmee je gebeld wordt, heeft het netnummer van Utrecht. Het is alleen niet zo dat je ook echt vanuit het hoofdkantoor van Ziggo B.V. gebeld wordt. De kans bestaat dat je een medewerker van een callcenter aan de telefoon krijgt. Dit callcenter is ook in Utrecht gevestigd en daardoor hebben ze hetzelfde netnummer in het telefoonnummer als het hoofdkantoor van Ziggo B.V.

Kun je telefoonnummer +31 30 206 10 91 terugbellen?

Heb je het telefoontje van Ziggo B.V. gemist? Of heb je niet opgenomen, maar had je achteraf toch iemand van Ziggo B.V. willen spreken? Je kunt de klantenservice zelf niet via dit nummer terugbellen. In plaats daarvan maak je gebruik van een gratis telefoonnummer dat Ziggo B.V. ter beschikking heeft gesteld. Dit telefoonnummer vind je op de website bij de informatie over de klantenservice.

Waarom belt Ziggo B.V. naar haar klanten?

In principe bellen de medewerkers van het callcenter van Ziggo B.V. je alleen als je al klant bent. Je hebt bijvoorbeeld een internetcontract of een telefooncontract. Tijdens het telefoongesprek vraagt de medewerker bijvoorbeeld of je tevreden bent met de service en met het pakket dat je op dit moment hebt. Als je contract bijna afloopt, krijg je eventueel een aanbieding om het contract tegen gunstige voorwaarden te verlengen.

Het is gebruikelijk dat er op dat moment bepaalde gegevens van je worden gevraagd. Denk aan je geboortedatum of aan je postcode en huisnummer. Dit is niet omdat Ziggo B.V. deze gegevens niet van je heeft. Het zijn controlevragen om er zeker van te zijn dat je ook werkelijk de contractant bent en dat je dus kunt beslissen over de voorgestelde afspraken.

Kan ik voorkomen dat Ziggo B.V. mij belt?

Het is natuurlijk niet noodzakelijk dat je de telefoontjes van Ziggo B.V. beantwoordt, ook als je weet dat het telefoonnummer van dit bedrijf is. Maar als je wilt voorkomen dat je deze oproepen een aantal keren moet wegdrukken, dan kun je ook contact met Ziggo B.V. opnemen. Via de website kun je bijvoorbeeld eenvoudig aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden op je mobiele of vaste telefoonnummer.

Zijn de telefoontjes van Ziggo B.V. betrouwbaar?

Word je gebeld door telefoonnummer +31 30 206 10 91 dan kun je ervan uitgaan dat het een betrouwbaar nummer is. Houd er wel rekening mee dat de medewerker niet al je vragen kan beantwoorden. Wil je liever persoonlijk contact of heb je specifieke vragen over je contract bij Ziggo B.V.? Dan kun je ook naar een van de winkels in je buurt of je stuurt een e-mail naar de klantenservice.

Ook interessant
Story